Op RadioAccess kunt u rekenen

Naast het ontwerpen, leveren en installeren van indoor antenne netwerken en Clarity Private GSM beschikt RadioAccess over een volledig ingerichte supportafdeling, het NMC. (Network Management Center)
Met de expertise van ons supportteam kan het door RadioAccess geleverde systeem optimaal onderhouden worden en kunnen wij u als klant maximaal bedienen.

Alles met één doel: maximale zekerheid en betrouwbaarheid van uw telecommunicatiesysteem.

RTEmagicP_NMC_RadioAccess_web

Via het NMC worden de RadioAccess-systemen op afstand bewaakt.
Zodra er zich een storing voordoet of u belt met een storing of een vraag, dan wordt er direct een probleem ticket aangemaakt via het ticket systeem dat voor u als klant beschikbaar is.

Het NMC speelt eveneens een cruciale rol bij het in stand houden van de mobiele netwerken.

Naast de storingsanalyse vinden er ook onderzoeken plaats naar trends en performance management via een KPI-rapportage. (kritieke prestatie indicatoren)
Het uitvoeren van remote (gepland) onderhoud, het installeren van patches en eventueel bugfixes, het NMC heeft de regie.

Wanneer een storing niet op afstand op te lossen is, zal het NMC een engineer naar de betreffende locatie sturen, met de nodige spareparts. (reserve onderdelen)
Op deze wijze borgt RadioAccess minimale downtijd en stellen wij alles in het werk om de installatie optimaal te laten functioneren.

RadioAccess kent drie niveaus van support:
* (uitgezonderd wettelijke feestdagen)

RTEmagicC_NMC_RadioAccess_web2.jpg

Bronze
8.00 – 18.00 uur (op werkdagen)*
Silver
8.00 – 18.00 uur (op werkdagen)*
8.00 – 17.00 uur (op zaterdagen)*
Gold
24 uur, 7 dagen per week

Tijdens genoemde tijden kunt u rekenen op volledige support van RadioAccess.
Als u meer wilt weten over onze serviceovereenkomsten en welke opties (zoals verlengde garantie) er zijn, neemt u dan contact op met RadioAccess.

remote_support

Download Support Tool